søndag 6. desember 2009

35 - and young at heart!

Er det ikke rart hvor mye yngre 35 åringene er i 2009 enn de
var i 1989????
Jeg husker når jeg var barn, og min mor var 35 år. Å herremoses så gammel hun var!!!!
Tror nesten hun var rundt 60 om ikke jeg husker helt feil. Nummeret før Tena-lady og rullator.
.....og så VOKSEN da! Med hus, jobb - og masse moralitet! Snakka lenge og vel med oss ungene om hva man skulle gjøre, og iallefall hva man ikke skulle gjøre. Hvordan man skulle utnytte dagene, se langsiktig - ikke rote bort livet. Og ikke kunne de danse heller. Dødspinlige bevegelser fra tidlig dinosaurtid, med latter i blikket, vrikk i hoften og gråt i beina!

Nei takk og lov at denne 35 åringen fortsatt er dødscool og "still know how to shake her booty on the dancefloor!!" Oooooh Yeah!

Men nå må jeg fyke folkens, må ha meg en alvorsprat med min 15 år gamle datter.
Hun kan da ikke ligge å sove bort hele søndagen heller??????




2 kommentarer:

Mayas Verden sa...

hi hi :) Så sant så sant :)

Camilla sa...

hehehe.....Det er fullstendig riktig!!!!!

camilla