søndag 17. januar 2010

Girltalk...

Det er et samtale emne som er sikre som banken når man samler 10 kvinner i sin beste....(...) alder rundt et bord. ...

Menn.

Underkategorier;
  • Fordeling av arbeidsoppgaver i hjemmet
- "jeg kan bare ikke forståååååå  hvorfor han slenger buksene sine på gulvet når skittentøysdunken står rett ved siden av han....????? SER han det ikke eller????. Akkurat som om ikke jeg er sliten når han kommer hjem, jeg har jo gått hjemme med barna hele dagen. Og Dr Phil sier at det er likeverdig med 2,5 heltidsstillinger - mmmhhhmmm...2,5!!!! ...han sier det asså ". Han er virkelig litt av en mann han derre Dr Phil asså, jeg sier det bare - om Herr "Klarer ikke legge ned do lokket" hadde lært bare littegrann av han så hadde det kanskje blitt litt fart i halmen når kvelden kommer for hvem i alle dager:

  • Sex
orker å å engang TENKE på sex når kvelden kommer; herlighet - skjønner han ikke at vi er helt utslitt etter å ha sprunget rundt som piskede skinn hele dagen. Men damer; få dere vaskehjelp;
herregud det har reddet sexlivet våres asså...."hehehe" - klart det sikkert har noen å gjøre med den lille snertne damen som springer rundt med stussen i været hele tiden - men spiller det noen rolle da så lenge han bare titter, og jøje meg det er jo jeg som drar nytte av det...men det skal jeg bare si deg at hadde han så mye som lagt en finger på henne da

  • Utroskap

skulle det blitt månelyst skal jeg fortelle deg for jeg har en venninne og vet dere hva hun fant fakstisk ut at mannen hennes hadde hatt seg noe på si med en ungdom på 22 år (giiiisp) og hun gikk rundt der og stelte huset og passet barna og ante ingenting skal jeg bare fortelle dere, men vi burde jo skjønt det når han plutselig skulle gjøre seg så flid med utseende sitt, og begynte å bruke capsen feil vei og greier - svirret rundt i nybilen sin, sånn ordentlig penisforlenger og hørte på det forferdeligebråket - "let me lick the lollipop,
 M and M ellers hva det er han heter, og jommen meg fikk venninnen min akkurat vite at han hadde et par virksomme celler igjen for plutselig står hun der på døren og sier hun er gravid....(GIIIISP)! Og venninnen min som akkurat har vært å sterilisert seg da


  • Sterilisering

og tenk hadde ikke han vært så forbannet redd for manndommen sin så hadde han ikke satt i den situasjonen nå!!  For det må jeg bare si at min  Herr "vet ikke hvordan vaskemaskinen virker" nekter å pelle seg inn på sykehuset å "klipp, klipp klipp!!" Makan til egoistiske mannfolk! (unison nikking) Deres inngrep er gjort i en håndvendig, nesten så jeg kunne tatt fiskarssaksen og gjort det her på kjøkkenbordet skal jeg bare fortelle dere, så får han blå baller en dag eller to, så er han god som  ny! Men er han villig til å gjøre det for meg????? Nåååånei, så jeg var bare pent nødt å legge meg på operasjonsbordet, allergisk som jeg er mot narkose og greier, bli liggende å spy i dagesvis og kan dere tenke dere hvordan det er å spy når man ligger der å føler seg som en sløyet fisk... Og ble bare såååå dårlig etterpå, kunne ikke trene på flere månender etterpå og resultatet var jo denne da ( med godt tak rundt sideflesket) . Jeg føler meg bare såååå uttilpass og tjukk

  • Slanking og kroppsideal

og det er lissom ingen klær som passer lenger, og ikke går det an å finne seg noen nye klær heller for størrelsene er jo helt crazy!!! Skal lissom alle passe inn i størrelse 32 nå da, stakkars de unge jentene som vokset opp nå til dags, skal prøve bli sånn som ho frua til han fotballspilleren som er heeelt nydelig, men har sånn lys feminin stemme - hadde ikke lagt meg på magen om han tok seg en tur til Haugen nr 306, en skål for den da damer, men ho derre Posh er jo så tynn at vi må skjele for å se henne. Er det sånn det skal være da jenter??? Det er ingen som kritiserer menn fordi de får seg pondus og blir tynn i håret, og det er jo bare homofile designere og de er jo selvsagt ikke interresserte i pupper og lår og sånn vet dere, og da blir det slik at vi må se ut som homofile smågutter , og tightsen skal henge rundt oss som flagrende gavanter. Jeg må være designet for å bli født på Rembrandts tid, jeg tror jeg har problemer med stoffskiftet eller ha insulinresistanse eller noe sånn for nå har jeg prøvd ALT, jeg mener det damer, jeg ha prøvd Atkins og Fedon og Go 123 og eplesidereddik og Noka dietten, og "kan ikke du sende potetgullet og dipen ned hit, takk skal du ha" og Nutrilett, Ananaskuren og sukkerbitdietten og jeg kan  "Jatakk bare littegrann mer,  den smeltet før jeg fikk spist den isen tror jeg" og for ikke å snakke om at jeg egenhendig holder Roedefamilen med en mer enn anstendig årslønn, og sist gang jeg meldte meg på et kurs ringte jeg bare og "bittelitt større gjerne, denne firkløverkaken var bare, ja litt krem er alltid godt, helt fantastisk, må få oppskriften" sa "hei du, det er meg igjen - jeg vil gjerne melde meg på nyttkurs, jeg så jeg kunne få et gratis målebånd når jeg har vært med på 25 kurs, og det er jo et tilbud jeg ikke kan si nei til sant?". Og denne gangen tror jeg at jeg klarer det jenter! Nå er det jo veiing på mandag så det skal bli spennende å se, men jeg har en god følelse... Og om ikke jeg har gått ned så kan det jo rettogslett være fordi jeg skal ha mensen og da holder jeg sånn på vannet....

Men skål da jenter, nå er det bare å hive innpå, og drikke seg til mot!

.

..så kan det være at vi tar en titt på lollipopen når vi kommer hjem....






Ingen kommentarer: