mandag 19. oktober 2009

Lille speil på veggen der...

Hvem er den tjukka i speilet her...?


Har du noen gang vært i en situasjon der hjernen ikke vil oppfatte det øyene har sett? En dag gikk det opp for meg... Jeg hadde opplevd et bakholdsangrep på 20 kilo!!De siste 5 årene har jeg vært forundret over hvor mange rare vinkler et kamera kunne fotografere meg fra.....hvor UTROLIG urettferdig tjukk man kunne se ut...!!Nå er jeg ingen idiot, jeg var klar over at vektpilen pekte i feil retning, og at klærne ikke akkurat hang løst og ledig lenger....men at det var så ille??????

Det var jo ikke dette jeg hadde sett i speilet i alle disse årene...!!
Nå er det vel gjerne slik at man ser det man ønsker å se det man ønsker å se....

Men hva hendte?
Hvordan kunne 20 kjempestore, tunge kilo bare komme snikende som en tyv i natten...?
Hvordan kunne jeg - som stolt, forfengelig LØVE tillate at dette skjedde med meg??
Jeg kunne ha valgt å skylde på 2 tette graviditeter, men realiteten er at man blir ikke tjukk av å være gravid. Man blir tjukk av det man spiser under en graviditet....og for min del - det man spiser ETTER en graviditet.

Jeg kommer til å hive av meg mange teorier i denne bloggen, mange gjennomtenkte - og minst like mange ugjennomtenkte teorier. For det er slik jeg er; jeg er impulsiv og påståelig.

Ingen kommentarer: